مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-19حوادث

 کشف 232 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه 


 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله 232 کیلوگرمی تریاک در کرمانشاه و دستگیری پنج قاچاقچی خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله 232 کیلوگرمی تریاک در کرمانشاه و دستگیری پنج قاچاقچی خبر داد.

  سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال قابل توجهی مواد از استانهای جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان شده و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف دو دستگاه خودرو سواری متعلق به آنها در ورودی شهر کرمانشاه اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف 232 کیلوگرم تریاک، از دستگیری پنج نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

جاویدان در ادامه کشفیات امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را حدود یک تن و 300 کیلوگرم عنوان کرد و گفت: در همین راستا 107 قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی از دستگیری و جمع آوری بیش از هزار معتاد متجاهر نیز در حدود چهار ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با قاچقاچیان و جمع آوری معتادان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کشف 232 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه 

 کشف 232 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه